Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.08.2007 00:01 - *
Автор: dressy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1144 Коментари: 1 Гласове:
0



и като удари часовника
дванадесет-вържи ме,
да не избягам...
да не отиде на вятъра
единствената целувка...
и скрий
стъклените пантофки
в стария шкаф,
дето му скърца
душата
и роклята,сатенената,
накъсай на парчета
и очите ми
покрий...
да не виждам,че идва слънцето...
и изгони
последния музикант от бала,
че вятъра пее в китарата му
и мами ме по прашния път...
и разкажи ми лудостта
на ръцете ти..
и шепни от възторг...
обещавай ми сънища
и вечен разкош...
все пак ще остана,
ще остана...
....но понякога,
само понякога
ще слушам
на луната въздишката
и далечния вой на морето,
песента на камъка,
всемирния зов...
...и в заключения шкаф душата 
ми ще стене...




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. takanaka - :))
29.08.2007 00:07
:))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dressy
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 1769864
Постинги: 844
Коментари: 3587
Гласове: 45952
Архив