Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.03.2008 22:02 - hard
Автор: dressy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1286 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 20.03.2008 12:39


спри там на ъгъла

и ме изхвърли от живота си

преди да си влязъл премного в другия свят

в едно парче самота

в приказни сънища

сред подреденото днес

нищо друго няма значение

освен единствената значима усмивка

която ме държи здраво на земята

зачертай всички точки

от дневния ред

преди да съм станала нещо съществено от бъдещето

или спирка в края на вечерта

където да подслоняваш душата си

и всички невъзможни мечти

прекъсни нишките

пусни резето

изтрий следите ми

проведи един телефонен разговор

със собствената си съдба

преди да прегризеш кабела

на връзката си с Господ

и си тръгвай

нямаш достатъчно шапки в които да събираш сълзите ми

и ще те боли от това

ти си само доза успокоително

за което не съм готова

преди да тръшна вратата след себе си

анализирай добре ситуацията

и виж дали съм достататъчно истинска за спомен

който да опитваш отвреме на време

от върха на пръстите си

трудна съм за обичане

колкото луна в първата четвъртина на цикличност

ще полудееш




Тагове:   hard,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - само това
20.03.2008 09:02
хъни..изтрити са всички телефонни номера.
телефона е заключен в скрина с дантеленото бельо..
обувам си шпайковете и отивам да се надбягвам с вятъра....
цитирай
2. sowhat - :)
20.03.2008 09:29
бих добавила най лесно е да те обича ,всичко останало е непоносимо
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dressy
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 1784047
Постинги: 845
Коментари: 3587
Гласове: 45953
Архив