Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.03.2008 23:10 - if i told you that
Автор: dressy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1594 Коментари: 8 Гласове:
0

Последна промяна: 25.03.2008 23:27


знам всички последици

на премълчаните думи

ангина задух

сърдечни пристъпи на забравяне

остави ме да говоря до свършване

до смърт

няма много нюанси на синьото

смесено със зелено или бяло

океан или водка кюрасао

както го предпочиташ

изключи ме от списъка с чакащи

не очаквай да мълча

когато казваш искам те

знам колко невъзможни са срещите

и всички нестандартни отклонения сън

нямат свършване думите

повярвай ми

мога да говоря до припадък

или да мълча като куче

по хълма има остри камъни където да стъпваш бос

когато търсиш знак

указващ правилната посока

между преди и после

ти само постой да ми видиш очите

когато гледам на запад

и стискам последния шанс

за класиране в отвъдното

на края на света ще съм тази

която ти дава непремълчани истини

ако това искаш

другото е само въпрос на усещане




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sowhat - всичко
26.03.2008 08:35
е въпрос на усещане :)
цитирай
2. dressy - и
26.03.2008 09:50
добри възприятия
цитирай
3. bluemagic - красиво
26.03.2008 10:44
Това беше едно от най-красивите неща, които прочетох днес!!
Поздравявам те за смелостта, с която пишеш и за изкреността във всяка една твоя дума.
Усетих последния шанс стиснат в ръцете ти!
цитирай
4. dressy - bluemagic
26.03.2008 10:58
i feel......;)
цитирай
5. eraklia - ох,
26.03.2008 12:10
един от най-големите ти почетатели съм аз:))))
цитирай
6. dressy - докторе
26.03.2008 12:55
ако хванеш за миг къдриците на времето,нима можеш да задържиш секундите?
тоя филм съм го гледал
цитирай
7. dressy - ера
26.03.2008 12:55
дръж се:)
цитирай
8. henzelski - Последиците
28.03.2008 11:40
от премълчаните думи, всъщност е само една: Тишина.
Говори до свършване, но до смърт, недей! Че не я знаеш, кога ще дойде...
Синьото има стотици нюанси в очите ми, когато предпочитам теб. ;)
Не очаквам да мълчиш и затова те искам заедно с поезията ти. ;)
И аз знам. Вярвам ти.
Няма "преди и "после". Има само днес и сега. Но не веднага...
Погледни на изток и бавно разтвори пръстите си, ваяни сякаш от бог. Така се затваря отвъдното и изпускаш последния шанс, докато милвам очите ти с моите, а ти се усмихваш. ;)
Очаквам да си тази там. И тук. И навсякъде другаде. ;)
Искам всичко... в отговор на усещането си за теб. ;)


цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dressy
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 1785581
Постинги: 845
Коментари: 3587
Гласове: 45954
Архив