Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.04.2008 00:12 - chery at 12
Автор: dressy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1075 Коментари: 4 Гласове:
0



все засича

скапаната запалка,чес

и клечките са мокри,мамка му

шибания дъжд не спря сто години да вали

подгизна ми мълчанието

разпадна се на съставни части сърце

кучките не спряха да вият по вятъра

само да му видят очите

и скачат като побеснели

спира от време на време пред вратата ми

да плаче

а аз му милвам косите и измръзвам пустиня

кво знаеш за пустините,чес

освен че са вътрешноконтинентални

с много сух климат

и почти бели на цвят

вземи изхвърли тая барета

не понасям червено

нито дъжд в четвъртък

нито вятър

я по-добре извади картите

и ме научи да играя канаста

отивам до спирката за запалка

а ако завият кучките отново

ги застреляй




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. marcusjunius - dressy
18.04.2008 09:15
... както коментирах в блога на честър - и отговорът ти е много добър. Ама че работа.
цитирай
2. elineli - EL:)))
18.04.2008 09:26
Уау!....И аз като там.Но ти си дама.....---<-----(@ :)))
цитирай
3. sowhat - дре обичам
18.04.2008 10:50
си червените барети .и червеното на пустинята . и червеният цвят на какаото за най горчивия шоколад на света .
цитирай
4. анонимен - през какаов прах
18.04.2008 15:29
подхвърляш
розовите камъчета
и ситни стъпки тананикаш
в булеварда..
дочувам със гърба си
празната ти чаша
от тракащите ледчетата
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dressy
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 1770175
Постинги: 844
Коментари: 3587
Гласове: 45952
Архив