Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.08.2008 23:07 - live to tell
Автор: dressy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1155 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 28.08.2008 23:17


спрягам си мислите поименно
няма мен

            теб

              него

                 нас

                   вас

                     тях

място

с дълъг тропически дъжд

в безкрайно пладне

задушило часовете

екзотични предпоставки

без смисъл

резерват за сънища

с много редки екземпляри

изпълнени с възхищение

утре ще тръгнем

в следите на живота

днес да поровим малко

в липсите

в звуците

в нещо без което не можеш

лодки

море с порядъчни приливи

думи

    мен

       теб

          него

в смисъл предишен тя или никоя друга

съм пред или зад

обективи във фокус

с дъжд тропически

разровен от липси

                                    нас

или по-добре те

вас отсъства от пейзажа

безкрайно пладне

часове сън

пиши пиши

истини по стените

после трий черното без звук

и се усмихвай





Тагове:   live,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. buboleche - това ми е много,
29.08.2008 08:08
ама мнооооого любима песен! разтопи ме с нея...
a man can tell a thousand lies, i've learn my lesson well hope i live to tell the secret i have learn till then it will burn inside of me..много и аз не знам какво, няма такива думи.:)
благодаря ти.:)
цитирай
2. aramex70 - Вратата е отворена ! Смени пейзажа, ...
29.08.2008 21:11
Вратата е отворена ! Смени пейзажа , вече е вечер...
цитирай
3. martiniki - :)
31.08.2008 12:30
усмивка!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dressy
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 1769907
Постинги: 844
Коментари: 3587
Гласове: 45952
Архив