Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.09.2008 09:39 - air
Автор: dressy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1131 Коментари: 4 Гласове:
0



може да походиш бос

по стъпките на отражението

докато са ни на гости всички ветрове

докато се срещат на верандата

сънищата да си говорят

за следи изкушения

и нощ

постели коси по рамката

една две истини

скрий очите си зад възглавницата

начертай няколко кръга във въздуха

за оцеляване

чети на глас фрагменти

повтарящи сбъдване

от луни

докато спят приглушените ъгли

докато стигат нестигналите

шепота на реката съм

и нейния извор

морето целуващо утрото съм

и вълната от дъното

съм изгрева

и залеза съм

по стъпките на отражението

походи бос

ветровете са ни на гости






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. aramex70 - Днес се сбъдват в утрото. . . Остров. ...
10.09.2008 09:43
Днес се сбъдват в утрото...Остров...веранда...истини...Вълните и вятъра,залеза,утрото в теб...Там съм форевър...
цитирай
2. drlubenova - Музиката е супер! Мястото - недо...
10.09.2008 16:15
Музиката е супер! Мястото - недостижимо за финансите ми. Лекар съм, който иска да помогне на зависимите към наркотици, не съм джипи.
цитирай
3. viki11 - Похвално е, докторе. В "За 8 ...
10.09.2008 23:53
Похвално е, докторе. В "За 8 седмици превъзходно здраве е казано много добре за мотива".
Наркотикът - важното е да не се започва. А след това трябва силен мотив и сила. Всеки ги притежава, въпросът е как да ги предизвикаме.

Извинявай, дрес, че използвам поста ти. Нещо ме е напушила темата.
Ветровете не са на Лили Иванова предполагам, но искам да са разхлаждащи и галещи. Ако може. Докато са на гости.
Колко малко се разбираме.
цитирай
4. kassandra - Бледи отпечатъци в праха бр...
13.09.2008 16:43
Бледи отпечатъци
в праха
брулен от ветрове
оставят нозете ми....
уморени
от лутане
по пътя
към себе си.........
А утрото се целува с морето........
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dressy
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 1786310
Постинги: 845
Коментари: 3587
Гласове: 45954
Архив