Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.09.2008 23:53 - септември
Автор: dressy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1342 Коментари: 6 Гласове:
0

Последна промяна: 17.09.2008 23:59


укротила съм се,карлито

дори не дишам като хората

едва,едва поемам дъх да не прогоня листата

на есента

покриха ме,скриха краката ми в нежни окови

и не пускат

в скръстените ми ръце седнаха

гнездата на заминалите лястовици

и една хризантема която никога няма да цъфне

забравения хоризонт изкриви усмивка

и потъна вдън зеницата  на земята

нарисувах стълба към небето

да се качвам от време на време

като спре вятъра да вие под стъпките ми

и да спя в ъгъла на онази звезда

чието име така и не научих

кротка съм карлито

като петна по гърба на сърна

стъпила в потока на времето

не сричам дори сънища

в косите ми осъмва понякога

рог от бял кон

разказва ми къде се срещат луните на света

и аз му вярвам

запомнен ябълков цвят

сладко пръснат в следобеда на дъжда

кротко

не чакай карлито

полите на червената ми рокля няма да изсъхнат скоро

и жълтото все наднича през прозореца

остави една целувка на прага

и си отивай

септември няма да свърши






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. fenor - Eх, униваме си...
18.09.2008 08:24
...кротко в такт с времето. разпускаме от лятната жега и подклаждаме огъня на вътрешната топлинка за идващия хладен сезон. Скоро ще бъдем голи, като съблечени от шумата клонки и топлинката ще се прибере вътре в огнището на сърцето. Нищо, нека мъждука там, да топли спомена, и да храни надеждата. Дошло е времето на ветровете! :)
цитирай
2. brey7 - Красива
18.09.2008 09:53
тъга,мноооооого!
цитирай
3. rumyrayk - ще свърши септември, беб,
18.09.2008 11:51
и ще бъде май:)
цитирай
4. svetlan - Септември винаги свършва и идва ...
18.09.2008 13:59
Септември винаги свършва и идва зимния лов на едър дивеч! Да те взема с мене веднъж?
цитирай
5. qbylkovcvqt - Поздрав!
19.09.2008 20:50
Невероятно е усещането, въдействието!
Прекрасно е - нежно и сякаш смирено и примирено, но със скътана дълбоко надежда... и тайно очакване...
цитирай
6. aramex70 - Събличай всеки лист бавно. . . Жъ...
20.09.2008 12:47
Събличай всеки лист бавно...Жълто...червено...оранжево...Една гола истина в огледалото...изкривена от чакане...Липсва...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dressy
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 1770330
Постинги: 844
Коментари: 3587
Гласове: 45952
Архив