Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.09.2008 22:42 - Overture
Автор: dressy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1279 Коментари: 5 Гласове:
0



накъде си тръгнал с този куфар,хосе

настървеното време изяде старата сянка на смъртта

и следите свършиха някъде пред камбанарията

в онзи розов храст нецъфтял от години

толко дълго тече реката

цял век че и повече

не свърташе духа си по бреговете

влачеше косите на самотата в недрата си

черни и топли

спри хосе

остави сламената шапка на прага

и разлей гласа си по стъклата

да стигне до залеза отвъд мен

само ти умееш да връзваш

възлите на златната панделка

шепни ми

онзи вятър който живее в сърцето

раздра последните сълзи на луната

и тишината възкръсна в гърдите ми

светла и непокорна

целувай ме хосе лудо

преди да замръзнат вълшебствата

налей себе си в гърлото на нощта

изпий капките вечност

и онази бледа ласка на земята

която те държи в капана на нищото

преди да тръгнеш хосе

няма много линии за прескачане

само тази която разделя днес от днес

обичай ме





Тагове:   Overture,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. viki11 - Линия, която разделя днес от днес?
26.09.2008 23:38
Линия, която разделя днес от днес?
цитирай
2. sowhat - обичам те :)
27.09.2008 09:21
обичам те :)
цитирай
3. aramex70 - сега. . . на брега. . . там, където ...
27.09.2008 22:31
сега...на брега...там,където вали...цяла вечност...сенките имат име...той идва...чуваш ли ...по вълните...гласа му,който те гали по гърба...влиза в теб и изпълва тишината с присъствие...кажи името му....прошепни го...и...тогава той ще остане завинаги...
цитирай
4. deseo - :)
29.09.2008 09:49
невероятна си :)
цитирай
5. compassion - MON AMOUR
02.10.2008 01:12
http://www.youtube.com/watch?v=t2WiUru9H9k&eurl=
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dressy
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 1776725
Постинги: 845
Коментари: 3587
Гласове: 45953
Архив