Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.11.2008 00:12 - music lovers
Автор: dressy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 865 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 25.11.2008 00:20


стигам пак

вярата замъглена стои пред прозореца

и тропа с крачета в студа

розовите и ръкавици паднали в снега

нагарчат


- ей...все пак съм тук

- аз не съм


усещането за хора

с бели криле витае във въздуха

назапомнени на брой 


- кой спря тока

- не знам бе,може някой да си прави шега

- едва ли,сигурно е нещо сериозно

- сигурнo


нещо сериозно провесва ръце между краката си

в тъмна шапка

насред линиите вдигнати за ремонт

и вали


- забрави да плачеш

- забравих....и какво от това

- по-добре ли си

- има ли значение


отварям пак

с туширани по краищата снимки

на червени цветя

в черно бяло


- ти..той..същите сте

- знам


във вътрешния джоб на палтото

фрагменти от музика

без ключ


- виждам те понякога сред тълпата

- така ли

- да..какво искаш за коледа

- нищо

- глупости,лъжеш


правилно сглобена истината

танцува неумело по леда


- студено е

- вече не


стигам пак

вярата открехва вратата

сяда на бара

и си поръчва пунш


- лъжа

- какво искаш

- писмо с две думи


зеленото е спомен на март

или някакъв друг месец

случен през криво огледало


- ей...липсваш ми





Тагове:   Music,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rumyrayk - виолетово-зелено ми е
25.11.2008 12:22
-ей, липсваш ми
цитирай
2. kosara2008 - .... чуй...
25.11.2008 13:43
двете думи...понякога едно безмълвно докосване значи повече...

без ключ...и не му го искам вече
а теб...за теб...в мислите ми си те обичам
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dressy
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 1770180
Постинги: 844
Коментари: 3587
Гласове: 45952
Архив