Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.12.2008 00:52 - хей хей хей
Автор: dressy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1623 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 05.12.2008 00:55


-Хей...ти да не си дядо Коледа?
малкия дрънка цял плик с шоколадови яйца около краката си и ме поглежда изумено
-Не съм
-Кво правиш?
-Ми...тука с тати май ше изненадваме мама,щото е красива днеска повече от друг път
-Да няма празник?
-Ми..не знам,снощи плака много дълго и аз се  бях скрил под завивките и тя като влезе изобщо на разбра,че съм буден,щото бях станал шоколадово чудовище,щото много обичам яйца,ама невидимо и така
-Готино
-Тва какво е...готино
-Ми...не знам
той млъква и се чуди,а ръчичката му плахо минава по ръба на масата
-Знаеш ли кво,айде ако го видиш някъде,кажи му моля те,да ми изпълни желанието,аз нали му писах писмо ииии.....
-Да,ама ти била ли си послушна?
-Бях,бе,как да не съм била
-Ако искаш да ти дам едно шоколадово яйце,виж какви имам с Мечо Пух
-А с Йори имаш ли?
-Не
-Е..тогава не ти искам яйцето
малкия посърва неустоимо и съвсем ше строши яйцата,въртейки торбата около краката си
-Ми ....аз не искам нищо за Коледа
-Ееее,глупости-протягам пръсти и го разрошвам по косата
-Да бе,нищо не искам,виж колко шоколадови яйца имам,като ги раздам на всички и тогава ще стана аз дядо Коледа
-Ама ше ти порасте брада тогава и ше имаш много елени и джуджета
-Вярно ли?
-Вярно,я
-Ихаааааааа
той запрепусква из магазина пощурял от кеф
таткото плати подаръка за мама и го хвана за ръка,тръгнаха си.
след  малко едно шоколадово яйце с Мечо Пух се търколи в краката ми
-Ще му кажа,непременно ще му кажа,щото той ще дойде.....а ти пък си красива като мама



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sowhat - ахъм
05.12.2008 10:40
потвърждавам че си красива , дори в повече
цитирай
2. kosara2008 - :)
05.12.2008 18:44
красива маме...а на мен в еееедното време голямото ми момиченце, тогава на 5 год ми каза че съм: "мамо, ти си красива ...като кон"...:))) на мен ми хареса...тя обича коне...

красива вечер Кралице!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dressy
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 1786400
Постинги: 845
Коментари: 3587
Гласове: 45954
Архив