Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.12.2008 00:16 - сиртаки
Автор: dressy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1576 Коментари: 4 Гласове:
0



не питай,йорго,

не мога да танцувам

не знам как се върти света

нито как никнат косите на луната

далече е гласа на незапомнените сънища

чуваш ли

дима от свещите повдига прилива

и влизам по малко под вълните

пръстите ми сами предат приказки

в сумрака на миналото

и очите си посипах по пясъка

да бъда песен

не мога да танцувам,скъпи

прахта на времето постила сън

по струните на нощта

и стъпвам по гласа на вятъра

завърнал се от никъде

чуваш ли

не питай йорго

чашата е на земята

и червено е по-червено

и роклята на слънцето догаря

в замрелите ми устни

отвори залостените пътища

да тръгне водата наобратно

паметта си да изтрие

сънувай ме,любов

когато се събудиш ще съм друга





Тагове:   сиртаки,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. aramex70 - Единствената достатъчна причина. ...
07.12.2008 00:19
Единствената достатъчна причина.....Нарича се любов....Прошепната в ухото на вятъра в едно сиртаки завинаги...
цитирай
2. wonder - Ще ти попея малко... И ще танцувам... :)))
07.12.2008 21:44
Ден пао путена, путена, путена... Не отивам никъде, никъде, никъде...
Не искай да си отида посреднощ.
...
Тези чужди думи, които стоиш и слушаш от влюбени ни направиха врагове.
Ден пао путена, путена... Едо та мино.- Не отивам никъде... тук ще остана.
И АГАПИ МУ ИСЕ ЕСИ КЕ ЕДО ТА МИНО... - Любовта си ми ти и тук ще остана...
цитирай
3. kuracpalac - Много хубаво...
08.12.2008 11:29
харесва ми
цитирай
4. kosara2008 - дълбаеш в душата ми...и
10.12.2008 12:04
пилея мигът обич в студа...уморена...

обичам те, Зое,
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dressy
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 1769640
Постинги: 844
Коментари: 3587
Гласове: 45952
Архив