Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.12.2008 23:26 - What's My Name
Автор: dressy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1127 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 26.12.2008 00:33


ще си нарисувам памукови облаци копеле

като изстържа остатъците от вчерашния лак

и половината декември

ако изобщо е възможно

и ще пусна някаква незначителна част

от Темза да ми минава през задния двор

между мостчетата и кукленските съкровища

памуково ще се разтегля

на мигане от незабравки

да ми стане замръзнало синьото

в точната посока

без южно изложение

юка и други некви дървета

ще рисувам копеле

докато ми изтръпне третия палец

и уцеля палитрата за преминаване

през облаци

през очи

през студ

сантиметри разстояния

и станиолен шум

като завещаят звездите

все ще намеря правилния шрифт

за оставане

здрасти,как е времето при тебе

има ли много петна по луната тази нощ

ок са нещата,копеле

като съобщения от оня свят

пристигнали с известно закъснение

памуковооблачни

как точно ми беше името





Тагове:   my,   name,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sowhat - памуковите облаци над нас :)
12.12.2008 11:56
памуковите облаци над нас :)
цитирай
2. injnina - Поздрави!
15.12.2008 12:10
Много яко рапарски ми звучи!
Още веднъж- поздрави!
цитирай
3. rotazia - Страхотно ! Аз някъде из моите др...
23.12.2008 07:15
Страхотно ! Аз някъде из моите драсканици бях написала , коравото копеле в мен се пробуди , хаха ! Поздрави !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dressy
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 1783215
Постинги: 845
Коментари: 3587
Гласове: 45953
Архив