Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.02.2009 00:03 - текст за четене в сряда
Автор: dressy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 983 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 11.02.2009 00:04


/нещо обещано/

по обед

все слизат ангели от небето


червените гумени сърца

правят арка

от още-по голямо сърце

минавам


по столовете кацат гълъби

да клюкарят времето


червени гумени мечета

правят арка

от още по-голямо гумено мече

минавам

/Haribo macht Kinder froh/


по обед

косата ми е синя

вярвам


червени гумени цветенца

правят арка

от още по-голямо цвете

минавам


по столовете

срядата няма нищо общо

и е само ден


червеногуменосърце

излита нагоре


ангелите се усмихват

той ми разказва всичките си сънища

а аз дори не съм заспивала

 





Тагове:   сряда,   текст,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dressy
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 1785917
Постинги: 845
Коментари: 3587
Гласове: 45954
Архив