Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.02.2009 00:25 - buena vista
Автор: dressy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1217 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 27.02.2009 00:29


лятото дойде на себе си

а луната беше оранжева

толкова оранжева

че ахках над телената ограда

разделяща нощта на преди и после


- все ми разказваш някакви красиви неща

- студено ми е


пластмасовите чашки за кафе

събираха цялата захар

на света

и смокиновите листа

падаха тежко над асфалтовата пътека

всяка сутрин


- дай ръка

- никога не казваш нищо

- дай ръка


тишината гъста

се стичаше през раираните тапети

синьо

още


- гледай,заваля

- не обичам снега,какво да му гледам


масата за карти

на която никой никога не играеше

плюс началните букви

направиха точен кръг


- помниш ли

- шшшт


китарите влязоха

със сребърен звън от гривни

купени от циганка със златен зъб

и пръстен против уроки


- прегърни ме силно,силно

- прегръщам...силно,силно


всички нечленоразделни думи

на света

затворени в седефена черупка

горещо 


- знам

- вярвам ти

 

лятото настървено събуваше обувките си на пясъка

и забравяше очите си във всяка песъчинка,

а водата плитка като чай,изпит преди лягане

топлеше всяка стъпка напред

пъпеш и орехово сладко


- жадна съм

- тук съм

 

после септември

обърна нещата в своя полза

 






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. abadonka - Стопли ме...
27.02.2009 00:29
...после малко ме натъжи. До другото лято!:)))
цитирай
2. sowhat - в своя полза агапи му
27.02.2009 07:36
все някой трябва да речели вселенската игра
цитирай
3. vitaniya - имах
27.02.2009 20:55
нужда да дойда на себе си ...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dressy
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 1786346
Постинги: 845
Коментари: 3587
Гласове: 45954
Архив