Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.08.2009 13:41 - Like A Little Prayer
Автор: dressy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2180 Коментари: 10 Гласове:
6

Последна промяна: 30.08.2009 13:44


           "Ако искате да направите света по-добър, 

           вгледайте се в себе си и направете промяна"

                   Тя дойде,видя и победи!

           Излезе с целия си блясък и мощ,взриви

въздуха,флиртува с нас,даде ни послания за света и

любовта,видяхме светлината,крещяхме,бяхме малко

по-добри,малко по-усмихнати,малко по-истински.

    Днес дори не съм сигурна какво точно ми се е  

случило,ще ми трябват още много дни да осъзная това .

Знам само,че никога няма да забравя тази нощ и че

сърцето ми ще остане отворено завинаги за светлината!

                             Благодаря Мади!






Тагове:   little,


Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kontrasti - не те познавам, но вече те обичам.
30.08.2009 13:50
не те познавам, но вече те обичам.
цитирай
2. dressy - Мади
30.08.2009 13:51
ни обича:))
цитирай
3. temptress - Кака Мъди е много зле
30.08.2009 13:56
Хахаха, какво нещо е когато човек няма никакво лично достойнство...джобиха ли те на входа,дреси? - джобиха те. После една злостна некадърна женица ти срича фалшиво масонски послания и това било концерт.
Това не е концерт, това е простотия.
Клетата Мадж няма нищо общо с музиката.Тя е агитатор.
цитирай
4. sowhat - радвам се че те е направила щастлива ...
30.08.2009 13:59
радвам се че те е направила щастлива :))
цитирай
5. dressy - всеки има право на собствено мнение
30.08.2009 14:02
видях доста хора ,на които мястото им не беше там,не разбирам негативизма на българите.
относно фалшивите масонски послания ще премълча,защото това е дълга тема за дискусия,която не ми се води с човек,когото не познавам.
Мадж е велика и не сме ние хората да даваме оценка на това
цитирай
6. dressy - ем,
30.08.2009 14:05
направи ме:)
цитирай
7. bambola - :)
30.08.2009 14:25
Това е един от концертите за които след години спокойно можеш да кажеш на внуците си "аз бях там" и да спечелиш уважението им за цял живот :)

нали знаеш че я видях и аз наскоро, сега си мисля че е нещо като трубадурското послание във 21 век, днес аз, утре ти, завчера румънците, утре знам ли, всеки взима своето парченце, всеки се вглежда в нещо или остава с цялото, мен не само ме впечатли, pomogna mi da изпусна вsichkata насъбрала пара от нерви и настроения, по някакв начин възкреси нещо си което бях затворила на топло do nikoga...
Не разбирам защо хора на които не им харесва шоуто и ходят да си губят времето по концерти, сигурно за да се чустват после много интелигентно-уникални критикувайки я ,сигурно същите се скъсват да танцуват на мега-шоутата на Слави / не че имам нещо против него де/. Не са го казали масоните нито го пише из кавала, ама за всеки влак си има пътници :)


цитирай
8. dressy - бам,
30.08.2009 14:46
и аз те обичам:))
хубаво е да присъстваш в центъра на някои исторически събития,след нея нещата вече ще са други,сигурна съм:))
беше изумително,но ти си го преживяла:))
цитирай
9. rotazia - Да си богоизбран, е трудна работа....
31.08.2009 06:42
А колко лесно...срамно лесно е, да си осъзнато незначителен...
Адски много съжалявам, че нямах възможност да кажа на внуците си след време, и аз бях там...
цитирай
10. dressy - :))
31.08.2009 10:28
може пък пак да дойде,знае ли човек:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dressy
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 1779583
Постинги: 845
Коментари: 3587
Гласове: 45953
Архив