Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.11.2009 16:01 - that next place
Автор: dressy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1031 Коментари: 3 Гласове:
12



пропуснах нощта
  златните рибки под моста
  валежите над остров бали
  четирите прости правила
  да бъда със себе си
  още два сеанса
  преди да приключи спасението
  точките завъртени на място
  пропадат от липса на вдъхновение
  в писмо отворено 
  с излишен драматизъм
  мога да съм обикновена
  колкото дъжд в средата на ноември
  ако не съвпадат датите
  иначе съм
  във вътрешността на вечността
  заседнала в гърлото ти
  червената ябълка
  сресаните коси и вързан шнур
  около кръста
  /който дали изобщо носиш/
  ще ти продам две три чудеса
  перфектна гледка
  и една
  незавършена история
  без златни рибки и валежи
  само остров
  и точка с четири прости правила
  друго място съм
  в нощ за събуждане
  напиши ме




Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sowhat - :)
11.11.2009 16:27
той разказва за шадравани
със златни рибки
които изпълняват по три желания

желанията ми подскачат
от аквариум в аквариум
докато попаднат във водопад

после някой пуска казанчето
и скоро няма да ми остане нито едно
цитирай
2. elineli - ...
11.11.2009 19:50
Незавършените истории имат винаги дъжд по краищата на неотворените си чадъри...
цитирай
3. palisandar - Неопределеностите предлагат в...
12.11.2009 09:03
Неопределеностите предлагат варианти. Нерекламирани.

:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dressy
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 1770063
Постинги: 844
Коментари: 3587
Гласове: 45952
Архив