Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.03.2010 21:20 - Романтична песен на Мeри О
Автор: dressy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1117 Коментари: 2 Гласове:
11

Последна промяна: 19.03.2010 21:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

запази ме за някой дъждовен следобед

с жълто небе

и нацъфтели малки тъжни помисли

на две стъпки напред

все се надявам  че си толкова добър

колкото шаблон

с нарисувано слънце и извинения

в които да помниш

прилежният френски акцент

на ранимите ми глезени

 

сложи ме в зелена чанта с цип

и смешни  изкуствени маргаритки

с мигли и начервени устни

където сухите сълзи

танцуват история за бална зала и танго

проследи вдлъбнатината

след палеца си

виж оставената буква

с която да започнеш

дългото изречение

знаеш ли имаш прекрасни очи

 

кажи  ми сладко

хъни бъни мон амур

каквото и да е там  нежно отклонение

докато се сипе бавно снега

над незнайната планина

и трите порцеланови гъски

все се надявам че си толкова добър

колкото голям ходещ

с червена шапка

та ра рам

Ноо не го

Едно

 

над облаците всъщност има само едно небе

в което да спиш

бяло

другото е песен

започната от устните ми

в петък вечер

две

три

 






Тагове:   мeри,


Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sowhat - бум бум, ще си купя пистолет , бейби
20.03.2010 11:01
толкова шибана романтика, а наоколо всичко е порцелан ))
цитирай
2. deseo - :)
23.03.2010 10:35
толкова толкова толкова да ми харесва как пишеш :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dressy
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 1770164
Постинги: 844
Коментари: 3587
Гласове: 45952
Архив