Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.08.2010 02:01 - lihgt blue
Автор: dressy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1188 Коментари: 3 Гласове:
17

Последна промяна: 20.08.2010 02:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

изтрий сенките след мен

кажи ми, че

стига количество небе

да дишаш

в звука на  отминаващо лято

в твоите сини очи

съм лека тъга

зелена

сгъната на четири подобаваща вкусна

като сандвич със свинско пушено

който ще хапнеш

преди вечерната доза филм

с героиня с дантелена шапка

и страст към  кучета шампиони

кажи ми, че

стига количеството нощ

да дишаш

в ръба на ръцете ми

в звук на оставащо море

в моите сини очи

си лека тъга

оставаща зелена

подобаващо точна сгъната на четири

в пътеводител на източен град

с кратки романтични обяснения

и още един филм след вечеря

с герой в копринен костюм с бяла роза на ревера

и страст към любовни  изречения

изтрий сенките след мен

кажи ми, че стига небето

да летиш

леко синьо из Ах, любовта

Mariu съм в средата на август

и цъфнали ружи

говори






Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. petra111222 - не ми стига :)
20.08.2010 08:07
не ми стига :)
цитирай
2. bluebird - ...
20.08.2010 11:26
Dressy,

Разроших си косата...

Но после вятъра я среса и ми направи плитка...

Надбягвам се със сянките и все повече ги догонвам...

Те взеха, че се скриха...

Скучно ми е, няма с кого да се гоня...

Дали пък да не поиграя на театър?...

И да натъкмя набързо няколко герои...

Хайде да си прожектираме детски филми за непораснали деца?

Не, не имам по-добра идея....

Да се бием с възглавници до забрава?...

И после да си направим палачинки със сметана...

Да спрем тока и да запалим старата газова лампа...

Да си разказваме истории за духове, дами Пика....

Да си казваме лека нощ и да продължаваме да си говорим...

Ще дойдеш ли на село да ти покажа килера, в който обичам да спя?

И да се събудя под хилядите забравени дрехи...

Да се суетим около дълбокия, тайнствен кладенец....

А над него...

Е най-вкусната праскова....

Събуждам се през ноща от котешки гласове...

Имаме си бебета...

Как ще ги наречен или без имена...

Може би....

Бяло Око, Кафявото Листо, Черният Мустак и Синята....

Обичам да заспивам върху сухата слама и да се събуждам късно вечерта...

И да ми ухае на лято и на жълто детство....
цитирай
3. elpidaa - съм без думи. . . само lihgt ...
30.08.2010 22:36
съм
без думи
...
само
lihgt
lihgt blue
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dressy
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 1776656
Постинги: 845
Коментари: 3587
Гласове: 45953
Архив