Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.11.2010 23:49 - hung up
Автор: dressy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1744 Коментари: 7 Гласове:
22

Последна промяна: 08.11.2010 00:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

fuck на изгревите залезите  всички облаци над

и тяхната подобаваща редакция

никой никога не ми обяснява/ how/ Нищо за днешната вечеря

и кифлите също fuck на неделята

цялата седмица и петъка на и онези дванадесет пак

нямам очи

нито уши

не знам

стани глупав още по глупав

кажи на ръцете ми Да намират нещо ...

fuck на пчелите горите и стройния вятър над

ако напиша дори едно изречение със - златна есен -

моля убийте ме

да не мъча много света  пълен със зелени кофички

Данон Активия мобилни връзки

фасове

фалшив райграс

рай с шоколадови хапки Milka неизмит прозорец

супер майки

които дори не съм сигурна че изобщо си перат прането

American eagle 77, ух

 /не мога да не си го запиша/

нямам очи

нямам  очи

имам друга фаза

отвъд

fuck на лявото дясното на всички посоки

без указан изход

точната концепция на оплодените 20 секунди

световните неволи fuck

Procter & Gamble инициали за точното щастие Съм живяла

романтично в некъв дъжд от август може би

с очила и неприличен разговор

Озарен път и цвете от полата ми  нагоре

нямам очи

нито уши

и просветители нямам

имам  Мадона


айде да затвориш вратата
fuck







Гласувай:
22



Следващ постинг
Предишен постинг

1. petra111222 - :))))))))))) май. . . на живота! ...
08.11.2010 09:52
:))))))))))) май ... на живота! Готина!
цитирай
2. xxxx - На някой му се чука (май)..
10.11.2010 09:02
на портата на всички в с е л е н о т и й к и.
Изчукай момента. С думи. А Изгрева - рано или късно! - ВИНАГИ чука Залеза. Дори и в неделя.

пп: усмихвам се. пишеш в стил и чета редове без да се замислям всъщност колко ми е леко :)
аре, готин ден, с мен без мен все тая
цитирай
3. looklikerain - Абе...
10.11.2010 23:09
Ако вкарваше златната есен, определено нямаше да те чета... Впрочем, хич не си падам по поезия. Само по dressy.
цитирай
4. dressy - :))))))))))) май. . . на живота! ...
11.11.2010 09:20
petra111222 написа:
:))))))))))) май ... на живота! Готина!


D & G - сметам знаеш :))
цитирай
5. dressy - на портата на всички в с е л е н о т и й к и. ...
11.11.2010 09:21
xxxx написа:
на портата на всички в с е л е н о т и й к и.
Изчукай момента. С думи. А Изгрева - рано или късно! - ВИНАГИ чука Залеза. Дори и в неделя.

пп: усмихвам се. пишеш в стил и чета редове без да се замислям всъщност колко ми е леко :)
аре, готин ден, с мен без мен все тая


ххх,
усмихвай се :)
дори в неделя :)
цитирай
6. dressy - Ако вкарваше златната есен, опр...
11.11.2010 09:22
looklikerain написа:
Ако вкарваше златната есен, определено нямаше да те чета... Впрочем, хич не си падам по поезия. Само по dressy.


признателна съм ти,изглеждаща като дъжд:)
благодаря!
цитирай
7. room1423 - Eeee, ако може по-често да пращаш ...
15.11.2010 22:03
Eeee, ако може по-често да пращаш света на майната си, че тука просто се изкефих ма мах:)))))) Цунк!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dressy
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 1769909
Постинги: 844
Коментари: 3587
Гласове: 45952
Архив