Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.12.2010 23:09 - deluxe night
Автор: dressy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 936 Коментари: 2 Гласове:
18


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

измисли ми дума

в която да участвам

минус дванайсет е часа в който

влизат пантофките

а принцесата я няма

наречие ми дай

с координати и  достатъчна северна ширина

в стъпките на тъжна румба

потанцувай със сърцето ми

или онази част от него

която се облича в синьо

няма студ

а само коледна украса

която не виждаш

и танц на покрив

където да бъда повече твоя

и още

ще слушам часовника

докато ме обземе безумие

или друго желание за скок

в неподредено изречение

ще заровя ръцете

широко затворените очи

два пъти повече

вятър съм

ще загубиш името си леко

веднъж

измисли ми дума

която да издишам

 

the color of my lipstick left on you

magnifique







Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

1. silver4eto - "и още ще слушам часов...
28.12.2010 00:19
"и още

ще слушам часовника

докато ме обземе безумие

или друго желание за скок"

Невероятно! Хубава вечер =)
цитирай
2. trjufelihayver - Cocoon!
28.12.2010 05:26
Sven Vath!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dressy
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 1769717
Постинги: 844
Коментари: 3587
Гласове: 45952
Архив