Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.04.2011 22:40 - in G minor
Автор: dressy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1663 Коментари: 4 Гласове:
25

Последна промяна: 27.04.2011 22:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

аз и Чарлз

имаме няколко общи познати

които ни харесват и двамата

понякога

с които никога не пием бира

не четем стари вестници

дори не слушаме Моцарт заедно не

аз и Чарлз

понякога се срещаме в дъното на тъмен бар

пием заедно евтино вино

той пуши

аз спрях цигарите преди година и половина

той ми  разказва винаги

за жени които не познавам

болници и пиячка

аз си мълча

и пресмятам кардиографията

на някакво езеро

три неизпити чаши вода  фокача

и синя птица

която непременно излиза след полунощ

понякога си говорим с него

за овладяването на времето

печеливши коне и хубави задници

концерт за пиано с нулева стойност

дъжд който винаги имаме

G минор

където се разминаваме достатъчно бързо

преди да влезе единствената изпълнителка на главна роля

онази кучка от ада

и умре подобаващо драматично

разбирам те Ханк

така добре те разбирам -  казвам всеки път

когато свърши шибаната симфония

и завъртам главата си наляво

в пристъп на смугла сантименталност и чадър

аз и Чарлз

се обичаме понякога

но това е друга история







Гласувай:
25



Следващ постинг
Предишен постинг

1. room1423 - !!!
28.04.2011 06:32
Ох, Чери, къде ме отнесе... Да съм ти казвала случайно, че си ми личния спасител от сивотата?{}
цитирай
2. dressy - Ох, Чери, къде ме отнесе. . . Да съм ти ...
28.04.2011 08:59
room1423 написа:
Ох, Чери, къде ме отнесе... Да съм ти казвала случайно, че си ми личния спасител от сивотата?{}


винаги,когато,скъпа :))
цитирай
3. palisandar - У-ди-ви-тел-но неподходящо, ...
28.04.2011 23:11
У-ди-ви-тел-но неподходящо остропрободно ... АаааАаАаАаАаааа

:)))







цитирай
4. dressy - У-ди-ви-тел-но неподходящо ос...
29.04.2011 07:39
palisandar написа:
У-ди-ви-тел-но неподходящо остропрободно ... АаааАаАаАаАаааа

:)))

феноменално при това,хих :))







цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dressy
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 1770160
Постинги: 844
Коментари: 3587
Гласове: 45952
Архив