Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.08.2011 22:02 - private
Автор: dressy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2167 Коментари: 8 Гласове:
17

Последна промяна: 25.08.2011 22:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

ще мълча Ая

и очите ми сами ще влизат в утробата ти да търсят

смокини и сол

ще намират точката  в която света открехва  вратите си

и поглъща всяка тишина

безмилостно вкопчила дланите си

в белия край на сърцето ми

в понеделника

когато събувам обувките си и влизам

устните ти отвръщат поглед от залеза

и отварят жадните си краища

за всяка следваща целувка

запазила вкуса на тихите ти сънища

и меда останал по върха на пръстите ми

влезли в дълбокия кладенец на заспалия следобед

в който копринените завеси галят голите ти рамене

и знаят всяка капка на сгорещените ти сълзи

ще мълча Ая

скрила поглед в дългите ти коси

там, зад шепота на малките думи

откраднали съня ти, познали извивката на шията ти

думи стичащи се по повърхността на

вторника

когато две по две влизат да спят луната и сестра и

тази, която целува сребърния въздух два пъти

плъзгам самотата си по белия ти гръб

и чувстваш болката на последната ми тишина

когато събличам роклята и влизам

краката ти помнят пътя

постлан с оранжевите ми усмивки

и искат лъжите ми, тези сладки глътки

засядащи на гърлото ти

ще мълча Ая

и ще те искам







Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. blagovestie - Пълен
26.08.2011 10:59
разкош!

Благодаря, че можех да прочета! :))
цитирай
2. elineli - Дрес,
26.08.2011 20:43
в тихото ... си страхотница!
цитирай
3. dressy - разкош! Благодаря, че можех да ...
26.08.2011 23:13
blagovestie написа:
разкош!

Благодаря, че можех да прочета! :))



благодаря,че прочете :)))
цитирай
4. dressy - в тихото. . . си страхотница! в ...
26.08.2011 23:15
elineli написа:
в тихото ... си страхотница!


в тихото стъпвам ,ел ,както теб :)))
цитирай
5. ufff - "краката ти помнят пътя/ п...
29.08.2011 11:53
"краката ти помнят пътя/ постлан с оранжевите ми усмивки" WOW!
цитирай
6. dressy - "краката ти помнят пътя/ п...
30.08.2011 08:07
ufff написа:
"краката ти помнят пътя/ постлан с оранжевите ми усмивки" WOW!


уелкъм ,уфиии!!!
толкова е хубаво,когато минаваш насам:))))
цитирай
7. elpidaa - и аз ще помълча... *** :)
30.08.2011 19:45
и аз ще помълча...
***
:)
цитирай
8. dressy - и аз ще помълча. . . *** :) ш...
30.08.2011 23:17
elpidaa написа:
и аз ще помълча...
***
:)


шшшшшш :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dressy
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 1786387
Постинги: 845
Коментари: 3587
Гласове: 45954
Архив