Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.07.2012 23:48 - юли и самба
Автор: dressy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1158 Коментари: 1 Гласове:
9

Последна промяна: 16.07.2012 00:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
всеки сблъсък с неразговорен португалски
ми носи само синини
/се удрям в очите ти/
разхвърляни думи
нота в която вибрираш Си
/ме пак в очите ...гледай/
Мадалена и
и
и
и опитвам вкуса на онова утро
от върха на пръстите ти
пак
спирам времето
там под затворения прозорец на света
не остават нарисувани графики
от съня
в който сме пеперуди
знаеш знаеш как
и коленете ми сами намират посоката
по раменете ти от захарен памук
и свършвам полуцяла
в нотите на нетанцувана самба
Си съвършен вик от минало
и бъдеще
те няма в себе си
и в същата дълбока вода те
сътворявам те
/очите ти очите ти очите ти/
и
и
...и не знам името ти и не знам лицето ти
и не знам тишината ти,а само изтръгнатите от
утробата ми звуци правят начало
и съм само плът
разпадаща се на изречения
без
главна
буква






Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ufff - и пак е красиво
21.07.2012 11:18
и пак е красиво
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dressy
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 1786499
Постинги: 845
Коментари: 3587
Гласове: 45954
Архив