Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.07.2012 00:19 - tango in the movies
Автор: dressy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1995 Коментари: 4 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 

казвай ми фрида

и търси кръвта ми под ноктите си

ще излизам дим

от устните на всеки Мигел

познал прешлените на мъката

в гръбнака ми

ще раста сянка в червено

ограбила носталгията на самотните ми устни

преди да застрелям  любовта

до онази стена с мухлясъл бръшлян

нарисувай ме

напиши ми на руски любов

или други състояния за съществуване

мисли ме

лъжа

разрязала живота ти на две

в танго което никой не харесва

казвай ми фрида

и търси кръвта ми под ноктите си

съм циганката предсказала

края на тоя живот

без начало на следващ

в дулото на пистолет

гърди и цигара

мисли ме

фрида и кости

смъртта съм

седнала на лявото ти рамо




                                                                                                на Д.,която няма вина





Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. palisandar - Сенки мерят време. В слънчев час...
07.08.2012 11:26
Сенки мерят време.
В слънчев часовник.
Между зазоряване.
И привечер.

––––––––––––

И перваза на капандурата отдръпва хоризонта, Джази... Цитронадь ?!

:)
цитирай
2. dressy - там,Жу
11.08.2012 22:34
между сенките расте времето :)
цитирай
3. henzelski - Перфектна,
12.08.2012 10:29
както една същинска Фрида... :)

Поздрави за tango in the movies, скъпа приятелко!
цитирай
4. dressy - :)
16.08.2012 21:59
благодаря!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dressy
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 1786172
Постинги: 845
Коментари: 3587
Гласове: 45954
Архив