Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.03.2014 19:24 - Лесна супа ( за душата ) и не толкова
Автор: dressy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3284 Коментари: 4 Гласове:
15

Последна промяна: 27.03.2014 19:26

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 5 средно големи картофа (когато разрязваш утрото ми всеки заспал миг в ръцете ти е повече от истина) 1 глава лук (...избърсвам очите си пак пак пак не плачат истините просто облак недоумение каца на върха на деня и знае как тии...) Нарежете съставките на едро,залейте с вода, Добавете две три щипки Сол (си раната от утре ,която нося ... хлябът в ръцете ти...ухая неземно) Сос Бешамел: 2-3 суп.лъжици масло 1-2 суп лъжици брашно 1 чаша и половина студено мляко (забърквам се по повърхността на кожата ти една подобаваща смес вчера лепкаво студена мъгла от думи залязвам по вдишването ти така така плавно планина завършила дните си бяло бяло бяла съм вода зачената в година на змия и огън стичам се в очите ти гъста смърт,която ражда сърце) Запържете брашното до златисто (....шшшш,миглата ти каца меко на ръба на залеза тихо ли е или си ти....) Прибавете студено мляко,докато разбърквате интензивно, Оставете сместа да се сгъсти,като продължавате да разбърквате (обещавам не знам остарелия ми поглед нежност разкъсана на малки парчета тази страна на червеното съм когато те сънувам дишам отклонения мълчаливото ти идване нощем когато държиш ръкатa mi  Ах не обещавам) Изсипете готовия сос Бешамел при сварените вече картофи и лук оставете супата да кипне леко и овкусете- бял кайенски пипер (знам,че ти ти,знам) Мащерка,майоран и магданоз (дъждът зелен когато гласът ти разказва намирам пътищата си зелени вървя ...) При сервиране добавете добре препържени в масло хлебни крутони  (гладът на очите ти съм съм капка любов с която започва живота ) Приятен апетит!





Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. elineli - Рисувам
28.03.2014 22:08
широко плитка сребърна лъжица. Ех, готви Дрес ... ***
цитирай
2. petra111222 - ненаситно ми е с теб!
02.04.2014 15:58
ненаситно ми е с теб!
цитирай
3. elpidaa - <3
27.04.2014 07:46
пърфект, май диър!
цитирай
4. dressy - hih
27.04.2014 17:37
ostava samo mufini da opeka :))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dressy
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 1770038
Постинги: 844
Коментари: 3587
Гласове: 45952
Архив