Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.09.2015 21:10 - KEEP CALM
Автор: dressy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4051 Коментари: 2 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 KEEP CALM копеле

пий чай алкохол

зелени някакви напитки също

детоксикирай

кожата червата битието

тънката линия имане

съм четерилистната детелина

и лазурното щастие

KEEP CALM копеле

и гледай да ти пука

за спасяването на света

книжните опаковки

яж пасти шоколад

някакви бонбони също

М&М съм

ще ти направя дъга

и различия

KEEP CALM  копеле

и си води бележки

по полето на съществуването

благославяй сладоледа

и швейцарските часовници

принцеса съм

ще ти объркам времето

KEEP CALM копеле

в есенции сентенции

и каквото искаш там да ти се случва

върви

 

 

Пс: God bless Max Faktor






Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. trevistozelena - добре копеле
23.09.2015 15:38
мълча и си ям шоколада
не ми пука много (по природа)
но уважавам лазурното щастие
плюс някои от нещата
;)
теб - особено

цитирай
2. lovehunter - :)
26.09.2015 21:14
пуф! колко много поезия...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dressy
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 1782785
Постинги: 845
Коментари: 3587
Гласове: 45953
Архив