Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.05.2016 21:35 - точния цвят на снега
Автор: dressy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2757 Коментари: 0 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
намирам точния цвят  за снега   сенки дворове перачки на сънища   на конци завързани ръцете  се учат да ме милват   червилото ти ах днес е хубав ден в копенхаген   съм себе си преди да си тръгна   на конци завързани ръцете  се учат да ме обичат   в центъра на любовта растат брегове за самотници   честността облечена в балетна рокля изплаква  очите ми тихо   съм тялото съм духа и кръвта съм наречена с име   точния цвят  на снега вали в сатенените ми обувки      

 






Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dressy
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 1769685
Постинги: 844
Коментари: 3587
Гласове: 45952
Архив