Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.11.2016 21:44 - Сезон за къса рокля
Автор: dressy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1543 Коментари: 0 Гласове:
11

Последна промяна: 16.11.2016 21:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  докато пръстите ми миришат на бергамот ,ягоди и карма търся правилния ритъм събуждам се в твоите сънища сладък дъжд а ноември  е мъгла  от дълги изречения за студ завръщане и обич окото на света съм погледнало през процепа на диво утро в което се раждат луни сезон за къса рокля не толкова слънчев не толкова студен времето тече през белите ми обувки усмихнато звездите ми са будни  губя само дните токсично с аромат на бергамот и ягоди  карма съм   любов е верния сезон за къса рокля                                        поради Джоана До  




Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dressy
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 1779708
Постинги: 845
Коментари: 3587
Гласове: 45953
Архив