Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.10.2007 12:05 - *
Автор: dressy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1605 Коментари: 5 Гласове:
2



в този дъжд
единственото нещо за което мога
да мисля е тъга...
или
секс..
след 8 вечерта...
на топло..
свещи...
облечена само в мартини...
обичам пухени завивки,бейби...
и джеси..
без допълнителни коментари.
когато мълчиш,взрял поглед в гърдите ми
без да ми обещаваш бъдеще
и искаш просто да ме изчукаш
а аз плача....от музиката,не от друго.
и протягам ръка да те привлека 
към себе си.
пред камината
в сумрака..
и без да искаме
може пък да се получи магията,
дето все ни спасява от нас самите.
когато търсим в едночасово прегръщане
да спрем времето 
и то да ни запомни..
пък после може и да поболи малко...
какво от това,
нали все пак сме живи...
е нестигнали до края на споделеното
ще мълчим,скрили горчилката от това,
че аз не съм аз
и ти не си ти...
и бихме могли да сънуваме заедно
шепота на отминалите приливи
и да въздишаме по залеза...
но сме само самотници
в плах опит да се докоснат до светлината....



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sowhat - страхотно
09.10.2007 12:11
изпълнение дрес ,систър
цитирай
2. blueneo - ;)
09.10.2007 12:17
...да, но... виж пък Светлината как Хубаво ги е Докоснала!!!
:)
цитирай
3. dressy - ...
09.10.2007 12:39
джеси е виновен....
цитирай
4. dadide - .
09.10.2007 13:48
Но щом "аз не съм аз и ти не си ти... "
значи и болката няма да е истинска...
Само светлината ще докосва
безплътните души ...
цитирай
5. nezabravima - ***
23.11.2007 11:40
http://uk.youtube.com/watch?v=TOCUrN7LUZQ&feature=related


:):):)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dressy
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 1783237
Постинги: 845
Коментари: 3587
Гласове: 45953
Архив