Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.01.2008 23:55 - tamara
Автор: dressy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1091 Коментари: 2 Гласове:
0



тази нощ
съм руска певица
в бар за емигранти
на 6 авеню близо до ъгъла
старите руски романси
разпъват шала ми до скъсване
когато няма достатъчно чай
пия водка
с побелели казаци
които помнят само думата Родина
на собствения си език
вие ми северния вятър в косите
нямам нито един чифт черни обувки
защото залитам по червено
пиша писма на миналото
разказвам за сутрините по спирките
на метрото
в судения Ню Йорк
и плача над запечатаните пликове
без получател
като видя бреза в Сентрал Парк
подскачам от радост
целувам въздуха и разказвам
на децата на чист руски Пушкин
нищо че не ме разбират
вечер влизам тихо в бара
огледалото ми казва
Ах,красавице моя
начервям си устните в алено
а душата ми стене по ръжта
цъфнала в безкрая
Очи чорние
а понякога съм няма до втръсване
чакам
достатъчно
да се върнеш



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rumyrayk - еее
31.01.2008 00:42
жестоко!)

ако ти свърши чая, обади се;)
цитирай
2. sowhat - малчо червило тамара
31.01.2008 09:05
и едни очи черние и за мен :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dressy
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 1770128
Постинги: 844
Коментари: 3587
Гласове: 45952
Архив