Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.05.2008 23:36 - чуваш ли ме?
Автор: dressy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1145 Коментари: 2 Гласове:
0



инвизибъл съм,бейби

нямам нервни окончания

нямам звуци,среда,парапети

нито фокус за точно виждане

разлагам се на сенки за очи

аркансил,две копчета,струни

нямам списания с 100 рецепти за оцеляване

нито пейсмейкър,пийсмейкър

и сякъв друг мейкър

стигам края преди началото

нямам пунктирана линия за връзка

нямам оцветени контури днес

разхвърлям се по всяка страница следобед

нямам застраховка бедствия

нито спасителен пояс

нито инструкции за подводно гмуркане

нямам нито едно запомнено изречение

нито толкова много за казване

съботите свършват още в 6 сутринта

само едно

чуваш ли ме?





Тагове:   МЕ,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rumyrayk - аз те чувам,
29.05.2008 00:07
дори те виждам
(няма начин да останеш нечута, беб, ти си най-нежната стихия, обаче*)

* ме остави сама да си въртя педалите на водното колело))
цитирай
2. sowhat - чувам те
29.05.2008 08:46
чувам те
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dressy
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 1783201
Постинги: 845
Коментари: 3587
Гласове: 45953
Архив