Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.06.2008 23:53 - с обич
Автор: dressy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1900 Коментари: 9 Гласове:
2

Последна промяна: 17.06.2008 00:07


опита ли сладкото от праскови,морому
не узряха както трябва дяволските това лято
дъжда отми всичките им спомени
и ги изкълва свраката от съседния двор
събирах ги една по една
чаках ги да паднат натежали от тъга,йоргос
големите ти ръце останаха отпечатани на стената
дето варосва пролетта,помниш ли
сложих черния казан
едвам складох огън в избата
и котките не спряха да ми се мотаят из краката
черната и бялата
-махни ги-все казваше
захарта се разсипа от чувала на тънка струйка
мравките полудяха,знаеш как е преди дъжд
сварих го,сладкото,както го обичаш,йоргос
с две листенца индрише,откъснати на залез
другото е едно и също,морому
сънищата пак влизат през процепа на вратата
хващат ме за косите и ме носят през водата
вятъра няма няма и току спре в престилката ми
да поплаче миг два
имам синя боя сега-ще намажа дъските на прозорците,че избеляха
и чаршафите постилам всеки ден на желязното легло
колосани до смърт
ти само опитай сладкото от праскови,
и прати по онзи човек ключа от портата
че май няма да спре проклетия дъжд,по-добре да залостя хубаво
с обич.
                                                                           З.





Тагове:   обич,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sowhat - ех
17.06.2008 09:08
еладо
цитирай
2. rumyrayk - моро му
17.06.2008 11:59
ще тичаме боси из Санторини, а може и със сандали :)
цитирай
3. kosara2008 - с обич е...
17.06.2008 11:59
събраното от теб и топлиш!

благодаря ти ,Кралице
цитирай
4. dressy - там сме
17.06.2008 12:22
морому...
цитирай
5. bamby13 - ...........
17.06.2008 13:26
и варди смокините, агапи, че осите много им налитат а плашилото си взе отпуск
цитирай
6. svetlan - Ти по-добре се заключи, че идат г...
17.06.2008 14:26
Ти по-добре се заключи, че идат гръците да крътат врътата! :)
цитирай
7. eraklia - Втори ден
17.06.2008 21:57
рисуваш и моята приказка, Дрес:))
Нямам думи, но се чувствам у Дома:))
цитирай
8. dressy - малвина
17.06.2008 22:03
агапиму,разстели сините си коси да легне тишината в тях
и сънувай
добро сладко се получи:)
цитирай
9. eleni - олеле...
17.06.2008 22:36
... къде ме върна, ако знаеш... Островно животно съм аз. Корабно. Морско такова едно. Най-щастливото ми време е прекарано между две дълбоки тръбни сирени на кораб, между два гръцки острова. Гърците на Саторини му казват Тера. Била съм на всеки квадратен сантиметър от това филмче. Ако ме питаш.... още съм там. Нереално истинско е по островите. Постоиш ли малко... целият останал свят започва да ти се струва като приказка, която някой някога ти е разказвал, като много далечен сън.

А стихчето ти ми бръкна в най-дълбокия кладенец...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dressy
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 1785410
Постинги: 845
Коментари: 3587
Гласове: 45954
Архив