Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.06.2008 22:43 - Janie's
Автор: dressy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1475 Коментари: 7 Гласове:
0

Последна промяна: 30.06.2008 22:44


само ако имах комбайн бога ми

бих качила вътре Брад

или поне брат му

/ако изобщо има такъв/

бих написала един Дневник на спалнята си

как добре звучи на английски

по дяволите

My bedroom library

-бейби,искаш ли да запалим свещите тази нощ-

добре звучи

всички сладникави парчета

сврени в драпериите на очите ми

и онзи префектен звук на вентилатора

захождащ отляво на дясно

когато има ток разбира се

или достатъчно разхвърляни мисли

-бейби,искаш ли ме hot tonight-

само ако имах пистолет бога ми

бих застреляла отчаянието по стените

и всички безумни плакати с очи

бих написала мемоарите на Джейн с пистолет

как добре звучи на английски

Janie"s lost gun memoaries

-бейби,просто ми писна от теб-

но нямам комбайн,нито пистолет

само едно легло

перфектен звук home theater

-дай да разпуснем,бейби-

преди да увиснем по стената на въздишките

стисни за последно гърлото на буквите

изкарай смисъл някакъв

бъди Брад или брат му

за един час в дневника

другото остави на дяволите

 






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rumyrayk - идва ми да ти подаря един
30.06.2008 23:41
комбайн, беб..
)
цитирай
2. osaka - би било фатално
01.07.2008 00:49
с пистолета
ако рикошира..

импулсивна хореография на абсолютния минимализъм,
фантастично е.......
цитирай
3. sowhat - З. никой мъж не заслужава да плачеш ...
01.07.2008 09:21
З. никой мъж не заслужава да плачеш за него , малката ми
цитирай
4. looklikerain - Най-ми харесва като те чета
01.07.2008 10:26
Всички картини от забравени филми, музика, текстове, които извикват в главата ми красивите ти думи.
цитирай
5. densiana - а те си знаят работата...
02.07.2008 00:49
that kind of loving...
LU
цитирай
6. анонимен - Скъпа Телма...
02.07.2008 07:02
за какво ти е Брад,или дори брат му...
Помниш ли,щяхме да ограбваме банка и да отпрашим в залеза...
Чакам те,с кабриолета пред банката ,в шест.
Твоя Луиз
цитирай
7. анонимен - пър - пър - пърррррррррр
02.07.2008 09:31
с леко задавяне двигателя забучава в мрака, а някъде изот нищото се чува едно мазно: щрак-щрак, от вкарването на дума в цевта...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dressy
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 1770061
Постинги: 844
Коментари: 3587
Гласове: 45952
Архив