Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.08.2008 00:29 - tiempo
Автор: dressy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1161 Коментари: 2 Гласове:
0



на една греда съм

от известно време

между къщите

запарвам мате

и гледам да не си ожуля бедрата

стискайки троха за хранене на палци

мога да пофлритувам

с крачолите на черния ти панталон

докато казвам

във света нищо не се губи,не знаеш ли

а ти да мълчиш

презокеанско презвитерианско презрително

требиен ма шери

два парадокса и половина

във високи чаши

дори без лед

прекрасно време за висене на конци

прозорци

очи с различен цвят

време с алабастрови капки

на една греда разстояние

между кътници пръсти дъх

мога да казвам

в колелото на вещицата е тайната

завъртяла съм го

а ти да мълчиш

тре биен

да храниш гълъби със залци мен

мисли чай

с изронени камъни от висящи обици

потъмнели от смях

купчина домашни сладки

захаросани до гадост

една греда-там съм

махтуб






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sowhat - махтуб си е како
13.08.2008 08:16
тихичко тихичко тихо
цитирай
2. aramex70 - Разстоянието. . . разстоянията ...
15.08.2008 06:04
Разстоянието...разстоянията навън , вътре...безкрайни са...когато нямането е посока...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dressy
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 1770276
Постинги: 844
Коментари: 3587
Гласове: 45952
Архив