Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.08.2008 23:51 - lost
Автор: dressy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1040 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 18.08.2008 23:53


знаеш ли на какво мирише морето

DOLCE

и няколко глътки въздух

преди умиране

когато лъскавите станиоли

стихват по краищата на косата ми

или може би само една бяла роза

или сламена шапка

на един самотен камък

търкалащите се спомени

когато тръпките на сакса

влизат по дансинга на душата

отворен прозорец на края

или може би само един дъх на луна

или волан от рокля

завътрян около крака на масата

тротоари претъпкани с въздишане

още и още

пръски воднисто стичащи се по длани

или може би само един танц

на палубата на кораб

който отдавна не пътува никъде

нещо за спомняне винаги

в сърцето

там където се пресичат щрихите синьо

плюс намигането на един загубен в себе си моряк

стигнал края на света

dolce





Тагове:   lost,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sowhat - нда мирише ми на тасос сис
19.08.2008 12:50
отивам да завъртя зелената си рокля около бедрото на още един ферибот и да проверя дали не се свършил джоджана за мохитото ми
цитирай
2. libertybell - ...
20.08.2008 22:57
"търкалащите се спомени
когато тръпките на сакса
влизат по дансинга на душата"

За мен е удоволствие да те чета, благодаря ти!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dressy
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 1786879
Постинги: 845
Коментари: 3587
Гласове: 45954
Архив