Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.10.2008 02:35 - dancingfloor
Автор: dressy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1080 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 18.10.2008 02:43


има известна доза свежест по изкачения хълм

докато се пързалят обувките на следобеда

хванал палеца си за ключодържател с розово прасе

и някакси през алуминиевите щори

вниква смисъл за

зад постланото влиза студ от една въртяща се печка

а той ни преследва

и тя ме връща назад все по назад

толкова колкото не мога да понеса

по нито един денсингфлор

нито една вина

по затворените прозорци

по този начин по който го прави той

все и разказвам истината а тя не вярва

и бърка с пръст в чашата

после го облизва

а аз плача зад завесата

и дори няма следобед а някакви откъслечни думи

аморе

или да изтриеш спомен от сянка

има известна свежест

в купуването на билет за двама

и казва ми да избягаме сега

и аз и вярвам

когато съм точка но кагото не съм

забравям шепота после висвам в студа

по-лесно да заминеш за луната

отколкото да стигнеш навреме ъгъла

пред хлебарницата с провесени въжета за

без никакъв последен шанс

стигам

има известна свежест по ръба на чашата

той все още Е

по тротоара на онова събитие

когато валеше из ведро в червения дъждобран

и слънцето някакси забрави да дойде точно когато го чакахме

махай се не знаеш

невъзможно с неизсушени кичури

във всяко едно нещо което бихме си казали

бихме могли да

друг път

може би





Тагове:   dancingfloor,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. eien - Поздрави!
18.10.2008 03:37
С нещо отговорихте на един мой въпрос. Добре, че попаднах тук!
цитирай
2. sowhat - най мразим
18.10.2008 09:21
ключове за кочината, когато съм точка на върха на студовата си алергия :)
цитирай
3. rumyrayk - пък аз имам ключодържател
20.10.2008 20:09
със сиво магаренце, аморе)
бихме могли!
цитирай
4. chocolatte - не използвам ключодържатели,
21.10.2008 14:43
защото джобовете ми и без това са празни ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dressy
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 1783548
Постинги: 845
Коментари: 3587
Гласове: 45953
Архив