Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.11.2008 00:17 - Supa Dupa Fly
Автор: dressy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1111 Коментари: 4 Гласове:
0



позитивна съм копеле

като огромен оранжев портокал

на коледна трапеза

и не ми мигва окото

пред дъжд

пред полети

пред сбръчкан контур

светят ми лампичките

разноцветно

и ми сляга някакси плавно

намерението преди лягане

като спрял часовник

на 12 без 10

дето си държа отворените ципове

на мислите

краката

всички други подробности

гледам да не си заплета много плитката

около някакво сказуемо с пълен член

че ще ми се отчае съвсем нощта

вятър-ът казват бил

раздвижване на въздушните пластове

не наречие за оставане

мис ю

позитивна съм копеле

като обута кристална пантофка на босо

малко преди 12

не ме мисли изобщо

все ще измия прозорците накрая

да ми блесне хоризонта

и ще спре факания дъжд

докато разхождам часовете

по крайбрежен булевад

затворил в краищата си

мишена с десет кръга аз

където все си уцелен

безвъзвратно

днес съм особено руса





Тагове:   fly,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sowhat - и аз така
11.11.2008 08:57
бах мааму толку позитивност
цитирай
2. buboleche - :)))))
11.11.2008 20:54
пък аз не, но не че не съм, а че нямах време да усетя как съм.:)))
цитирай
3. eraklia - :))
12.11.2008 07:26
може ли и аз да изругая на позитивност:)) моля.
цитирай
4. deseo - :)
13.11.2008 08:40
ммм страхотно за началото на деня :) невероятна какво обикновено :) поздрави :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dressy
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 1786693
Постинги: 845
Коментари: 3587
Гласове: 45954
Архив