Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.02.2009 23:38 - agua y amor
Автор: dressy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 983 Коментари: 1 Гласове:
0



облечи си сънищата фелисити

бутни няколко цепеници в огъня

и ако си на някоя друга планета

да не ти пука

не знаеш как би могла

да падне мъглата

преди или след

дъжда

като поискаш сметката накрая

никой не казва

не може

консумацията на вода и любов

между осем и десет

или 1001 нощи по телефона

водят неминуемо до зависимост

ти си ти

аз съм аз

ти си аз

и разни такива

вековните послания в костите ти фелисити

и дъ сикрет оф лайф

стигат за поемане на глътка въздух

три пъти

ако си само капка

сребърна

замръзнала на тротоар

любовта ще те слуша

изкусително сантиментално

поела дъх от лявото ти рамо

лице в лице с нощта

думдурумдумдум






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. elineli - Дреси,
13.02.2009 18:48
цял ден те чета назад във времето.Ти ли си?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dressy
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 1783995
Постинги: 845
Коментари: 3587
Гласове: 45953
Архив