Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.07.2009 20:15 - относно облаците
Автор: dressy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1232 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 27.07.2009 00:34


-не следвай никога слънцето по обед, а само неговата сянка
-след думите всичко губи смисъл
-само думи,не вярвай
-сребърните нишки

-нека походя срещу теб
-все едно мога да видя очите ти
-миниатюри от сън
-изгреви и залези

-все едно мога да забравя къде съм
-къде си,любов
-тишината се стопява в мъглив пейзаж
-в друго място,в други ръце

-всички неправилни паузи
-в други следи
-вярвам
-думи,целунали вятъра

-къде буквите се влюбват една в друга
-когато вали в средата на сърцето
-в други нощи,с други звезди
-тук съм

-чета понякога страниците на водата
-виждам,любов
-световете съвпадат
-изненадваш ли се

-любовта диша
-връзвай спомени
-тии
-не аз,думите

-виж,слънцето изгрява от лявата си страна





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bonvivan - сън ис шайнинг
05.07.2009 22:35
влажно,сиво,каква красота,
каква киша,каква мъгла
а пък аз се усмихвам,бог знае защо,
като града съм-опиянен от мъгла...

бродя сред мъглата,сякаш в океан
може да съ лодка,може да съм кит,
а може би просто нещо опулено
сред водорасли-дървета пълзи...
цитирай
2. palisandar - Сенки на мрени и облаци. В речния ...
07.07.2009 10:24
Сенки на мрени
и облаци.
В речния пясък.
цитирай
3. set - *
13.07.2009 11:05
относно
думите фалшиви
мизерно затъпели
в сенките на времето
ще кажа
забрави ги
слънцето
ще сътвори мечти
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dressy
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 1770130
Постинги: 844
Коментари: 3587
Гласове: 45952
Архив