Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.07.2009 22:58 - A
Автор: dressy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1053 Коментари: 3 Гласове:
8



тази нощ валеше рамене ми не знаеха как да се завърнат той изпусна ключа още на тръгване а улиците бяха тесни по презумпция и на ъглите цъфтеше някакво лилаво цвете започващо с а   бях русалка с отчайващо кратко име събрано от камъчета той разсипа солта на земята в краката си танцуваше море в дъното на очите а тишината скърцаше в душата и на ъглите залеза надникна леко в някакъв цвят започващ с а   не мигах по сухите ми скули се свличаха вълни с голи ръце той целуна края на луната с пръсти а водата се скри зад думите и на ъглите капките шептяха някакво неразбираемо наречие започващо с а   бях русалка с отчайващо кратко време дадох си синята коса езика той върза копче на ризата на вятъра скри следите в шепи а гласа влизаше през отворените врати и на ъглите времето лъжеше някакви бледи сенки започващи с а   тази нощ валеше




Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. strega - много
16.07.2009 00:20
обичам да вали...
така!
цитирай
2. sowhat - а ти си
16.07.2009 10:26
ариел :)
цитирай
3. ivana59 - :)
16.07.2009 13:05
танцуваше море в дъното на очите

... и вали...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dressy
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 1769742
Постинги: 844
Коментари: 3587
Гласове: 45952
Архив