Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.03.2010 00:18 - alive
Автор: dressy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1005 Коментари: 2 Гласове:
12

Последна промяна: 27.03.2010 00:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

като няма друго място
 

в очите си ме пусни
 

да погледам

черно бял филм за човек и риби
 

и самолет
 

ще ти видя синьото
 

точният брой ябълки
 

онзи прекрасен смях
 

спасението преди  да ме целунеш
 

знанието на всички Еви
 

вплели поглед в греха
 

ще  съм змия  и сън
 

или предишен спомен от живот
 

в който си  рибар
 

или мълчаливец на край на езеро
 

с незавързана лодка
 

ще се усмихна ярко
 

може  би
 

и може би ще поискам
 

най-красивата ти нощ някога
 

съставните и части
 

устни ръце стон в
 

ненаписан роман от три части
 

и предисловие с подходяща илюстрация
 

ще съм драматичен момент
 

прогледнал по-късно
 

и една вибрация ниско
 

започваща тeб


черно бяло
 

в очите си ме пусни
 

да виждам
 

че

си






Тагове:   car,


Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. elineli - Сърф
27.03.2010 08:58
в света на смърфовете,Дреси!Гони най високата пяна:)
цитирай
2. eola - ин и ян
30.03.2010 12:36
цялостта на двуякото - и една ябълка... :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dressy
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 1770367
Постинги: 844
Коментари: 3587
Гласове: 45952
Архив