Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.04.2010 21:35 - are you are
Автор: dressy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 938 Коментари: 2 Гласове:
16

Последна промяна: 09.04.2010 06:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

виж дали говориш с мен

или някое друго отражение

на съня си

разклонен в четвърт не

виж дали са ти точни гласните

дали не цъфтят някъде на изток от рая

в чаша лунно вино

и прах под стола на самотата

дали скачаш високо

имаш ли в джобовете  пясък от пустиня

забил частиците си в минаващия залез

виж дали съм въже прозорец 

или кладенец да се давиш няколко пъти

седмиците

осмата миля /на английски или там както решиш/

петият ъгъл на света

виж къде се прекъсва ръката ти

има ли още едно око тишината

и лилавото съвпада ли с върха на езика ти

поноси ме от топлата страна на сърцето

често

виж дали с мене говориш

или с някое отражение на сън

със стълба към небето

в сутрешен пасаж и надвесена камбанария

в която си

останал с въздуха натясно

една секунда в повече

are u

 







Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rumyrayk - ми...
09.04.2010 21:51
touch and stay пък :P
лилавото съвпада...а и червилото ти ми отива...)
цитирай
2. lila - ----------
10.04.2010 12:14
поноси ме от топлата страна на сърцето си...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dressy
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 1782672
Постинги: 845
Коментари: 3587
Гласове: 45953
Архив