Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.01.2011 22:35 - 2 fit
Автор: dressy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1394 Коментари: 4 Гласове:
24


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

ту фит по мантинелата копеле

ултрагълъбица и сини простори

съм по хасиенда за двама

шапка с кант и виц за звяр и красавица

с нови обувки

ще ти разказвам всички истории

докато свърши света

на покривката от спомени

не помръдвам  /от пеперудите ще е/

в сатурновата дупка

смут и остри повърхности

ако ме откриеш  в символите /изобщо/

съм кротка Дева

с проботокс и лифтинг действие

пудря облаците

цветята по стъклата

ръката между краката  /това не е за деца ,не/

в днк -то ми влез

остави си кръвната група

телефона

банковата сметка

стани донор- подари ми небето

чифт пухени ангелски крила

стар грамофон със сънища

не искам много не

коктейлна чаша съм със сол по ръба

облизвай

без редакция по скиците и орнаментите

Белла с име или без

по небето няма вятър а

ултра таратата

ту фит  по ламарините копеле

и чудеса /изобщо...







Гласувай:
24



Следващ постинг
Предишен постинг

1. elpidaa - изобщо...
16.01.2011 22:51
ултра! си!
от където и да го прочета.
дори от долу-нагоре.

ту гуд ту би тру
цитирай
2. rumyrayk - ще ти вляза аз
17.01.2011 19:42
в ДНК-то )))
цитирай
3. elineli - Ето това
17.01.2011 22:36
за девите, Дрес http://www.youtube.com/watch?v=YcJxNt-wy2E. Иначе в пухеното все си боли.
цитирай
4. x2man - бе
18.01.2011 08:05
той да остави банковата сметка, останалото ще го набавим :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dressy
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 1770167
Постинги: 844
Коментари: 3587
Гласове: 45952
Архив