Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.03.2011 01:59 - Lover's Nocturne
Автор: dressy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1585 Коментари: 5 Гласове:
23


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

дръж нишката опъната чарли

пролетта на ръцете ти

е мястото

в което ще се разходят думите без собственик 

ще разказват дълго

различен еротичен чай

неделен дъжд за двама

малка смърт

в която се будиш кротко

погълнал цвета на отворените ми устни

жадно

ян

и още няколко часа след това

ще се съвокупляват в нас очите

палците

лъжите

двете страни на луната също

в топлото място

на среднощен език в друго написано писмо

можеш да продадеш света чарли

от будката за вестници

за тридесет или там колкото искаш цента

да спираш времето след

или преди

и опит да пак

накрая  

ин

ще влязат истории без собственик

в които съм била твоя още преди да ме сънуваш

в пролетта на ръцете ти

където се разхождам гола

малка смърт за вдишване

дръж нишката опъната







Гласувай:
23



Следващ постинг
Предишен постинг

1. probe - Изиграно щастие преди да се случи
01.03.2011 06:18
Изиграно щастие преди да се случи
цитирай
2. petra111222 - О, че влюбена Марта .. си!
01.03.2011 08:10
О, че влюбена Марта .. си!
цитирай
3. elineli - Точно
01.03.2011 09:45
такава любовна мартеница исках!

Здравичка, Дреси и непременно по червеното на желанието сега и в утре :)
цитирай
4. afala - много. . . много. . нещо със (С), като ...
01.03.2011 13:40
много...много..нещо със (С),като секси или сладко...:))
цитирай
5. elpidaa - нещо като онова, което те е питала ...
04.03.2011 17:10
нещо като онова, което те е питала trevistozelena...
и аз си мисля, може ли...
по дяволите може ли...
да пишеш толкова ноктюрно любовно
ами, може!
уффф, разпъна (ми) нишката, сега как да я вържа на панделка? ;)
с портокалов шоколад...може би :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dressy
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 1769890
Постинги: 844
Коментари: 3587
Гласове: 45952
Архив