Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.03.2011 23:48 - After the Moon
Автор: dressy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1526 Коментари: 5 Гласове:
21

Последна промяна: 12.03.2011 10:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

бих искала да съм родена в казабланка

в прозрачността на моето щастие

ще се прокрадват мускуси и пясък

три реда бели сълзи

още толкова чернобели кадри

и поне един самолет

който ще отлита в здрача на утрото

бяла

съм франджипани по акватична повърхност

без още познания

и очила /my Johny Sparow*?

вдъхвам те на крачка от съня си

в който караш колело с кошница

след луната

ако искаш просто да  полежиш с мен

в обратната страна на звездите

ще видиш как изтича времето

през вързаната ти коса

и няма смисъл няма смисъл

един издишан Джизъс Крайст

ке белла по презумпция и достоверност

докато се смеят часовете

ще затварям в сърцето ти малката златна тъга

която дяволски обичаш

черният шал за елегантни снимки

и разговорен английски за двама

в прозрачността на казабланка и щастие

Flower by съм

отдалечена и единствена

след луната

само

моля те не заспивай преди да съм целунала очите ти







Гласувай:
23



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pevetsa - моля те не заспивай преди да съм целунала очите ти
11.03.2011 09:08
Хубаво е, много дори!
цитирай
2. x2man - направо
11.03.2011 09:08
чух как го четеш това на някое шик местенце (Casablanca и мартини бианко, примерно :)
цитирай
3. reg - спец си по архетипите, дрес - събуди ...
12.03.2011 13:45
спец си по архетипите, дрес - събуди ми всичките филми!:))
цитирай
4. elpidaa - за мен dressy е = на beauty да!
13.03.2011 03:07
за мен dressy е = на beauty

да!
цитирай
5. zero - Dressy :)))
20.03.2011 19:10
доловила си черно - бялата атмосфера в Казабланка...чудно си пресъздала прозрачната лепкавост на въздуха на брега на Атлантика.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dressy
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 1769969
Постинги: 844
Коментари: 3587
Гласове: 45952
Архив