Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.06.2011 00:27 - purple P
Автор: dressy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1160 Коментари: 2 Гласове:
19

Последна промяна: 03.06.2011 08:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg




ме

липсващи устни

пурпурно  разливащо

всяка сричка от име

по ръбове на луна за спомняне

и сън започнал в някакво източно измерение

И хълм

 

те

липсващи ръце

пурпурно  разливащо

всяка стъпка от горещо

по ръбове на луна за искане

и сън започнал в някакво второ мигване

И език

 

ме

липсващи очи

пурпурно разливащо

всяка глътка от пак

по ръбовете на луна за имане

и сън започнал в някакво тихо влизане

И длан

 

purple P

ме

в някакъв нощен кошмар

буква

от теб

и мен

е

луна за дишане
говори ме







Гласувай:
19



1. jwk - dressy
06.06.2011 19:33
Попадение в десетката! След като откри тази песен и изпълнител за мен, съм слушал в продължение на шест часа именно Tawk с Deep in You във вю-бокса. Сигурен съм, че в клипа играе Наоми Уотс. Както и да е... Поклон пред твоя избор и вкус! :)
цитирай
2. alhimik1 - Здравей, дресси :))
08.06.2011 17:09
всъщност, стихото ти е поезия, а клипчето ми раздразни сетивата хех тенк,с
Док ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dressy
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 1769713
Постинги: 844
Коментари: 3587
Гласове: 45952
Архив