Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.06.2011 23:13 - my sweet
Автор: dressy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1621 Коментари: 4 Гласове:
20

Последна промяна: 09.06.2011 23:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

право в сърцето ме цели

не си губи времето

с некви шибани приказки

за край

дори не знаеш финалните надписи

на какъв точно език ще текат

докато търсиш

утеха

сутрешен бриз

изход

виж колко са плътни устните ми

световъртежа ми усети

опитай ме с  края на езика си

покажи ми любов

с трайност пет дни

не повече

няма да бъда роза

нито свобода на края на деня

нито ангел потънал в небесно царство

бъди крал на звездите

Единият сбъднат сън

танцуващия на самотния дансинг

freek

/или там каквото можеш/

търси си мястото в сценария

името на главния герой

златната ябълка и ламята която да убиеш

my sweet baby

в мечта оцветена с жълт флумастер

ме искай и още , мастер

с

ключ завъртян наобратно

учи ме на минало

запомнило ръцете ни в пристъп на сантимент

и три кибритки

право в сърцето ме цели

право в сърцето

 







Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. afala - това е тъмно лилаво, много ми хар...
10.06.2011 00:28
това е тъмно лилаво,много ми хареса:)
цитирай
2. phoenix2000 - подарявам ти тишината
10.06.2011 01:10
подарявам ти тишината
цитирай
3. palisandar - Кибритки оцветени в цинобър ...
10.06.2011 08:40
Кибритки
оцветени в цинобър
стакато
в пролога
глисандо
в трета
или четвърта глава,
а може би пети абзац.
Сграфито
с върха на език
жълт флумастер
и минало.

В епилога.


–––––––––––––––––

Ама че ръст, Джази .... :)))
цитирай
4. elpidaa - няма къде другаде ;)
15.06.2011 16:37
няма къде другаде ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dressy
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 1783472
Постинги: 845
Коментари: 3587
Гласове: 45953
Архив