Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.09.2012 21:55 - интерпретация по заглавие
Автор: dressy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1968 Коментари: 2 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

яж

кроасан с масло добре изпечен  вурст вурст вурст

черен пипер колкото можеш толкова

тортелини талиятели тарти

три пъти по-добре смели храната

яж

ябълките червени  японска роза с връх

канела по ръб на пластмасова чаша още

прецъфтели хризантеми ако можеш

яж

думите всеки луд залез

приключващ между раменете ти

спомените дните нощите минутите секундите

 

Моли се

Пресвета Дева Марийо и Ти Неин Сине

Дето Сте Все На Небето

ме дръжте милостиво из пуснатите ветрове

не оставяйте да си затрия сълзите

ме застигват още мислите като да са други

и Моля Ви

Пресвета Майко Божия и Мъжа Ти БОГ Милостив Наш Всевишен

и Светиите Всичките

ме спасете от мене си /да не тръгвам назад и надолу/

и да нося светлината там

където мрак е и да са топли очите ми

и сърцето ми да знае Пътя

Амин!

 

обичай

самотата ми

моята

обичай

обичай

обичай





Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tit - обичам
12.09.2012 22:42
я!:)
цитирай
2. elineli - Вече
13.09.2012 19:48
си имам една твоя молитва, Дрес
тази обаче е друга
ще я сложа в сърцето си, хермелинова моя
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dressy
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 1785606
Постинги: 845
Коментари: 3587
Гласове: 45954
Архив