Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.11.2013 16:01 - не съм ти обещавал градина с рози
Автор: dressy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3556 Коментари: 6 Гласове:
19

Последна промяна: 03.02.2015 19:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
никога не съм ти обещавал градина с рози,дорийн.
ти знаеше много добре
как замръзват ветровете по палубата на нощта ми
знаеше как сутрините ми са пълни със страх
и горчиво кафе
как затварях между
стъклените усмивки на младостта
онзи къс небе
където започвах аз
и свършваше света без да знам
знаеше как не можех да гледам
слънцето привечер да се губи
зад виолетовата къща
и стените ми порастваха стометрови нагоре
където нямаше простор
а само въжета
оплели косите на всички девици
с които никога не преспах
 знаеше как търсех думите из себе си
които лаеха..побеснели кучета
късаха плътта ми
пак и пак и пак
хранеха ме със забранени лотоси
и хляб
казваха ми вярвай вярвай
и аз раздирах кориците на самотата си
забравях постланите надежди
оставях опънатите струни на времето
да режат на малки болезнени късове
съзнанието ми
целувах макове цъфнали под сърцето
на една уморена вечност
и вярвах вярвах 
 

а ти гледаше театъра на смъртта ми,дорийн
чакаше да се случи сътворението
да се удавиш в синята луна
изтекла изпод пръстите ми
и да си щастлива 
 
никога не порастнах дорийн
само очите ми страрееха под заспалия дъжд 

не съм ти обещавал градина с рози,дорийн



Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

1. elineli - Защо
21.11.2013 19:10
ти е тази градина, Куин? Имаш си такава прекрасна лагуна. Виж - в нея думите се къпят от смисъла си и след това се обличат само в пожеланото...

-------------
Боже ... тая лагуна звучи като тригуна. И мирише като нея! Кажи на Дорийн да не се сърди, плс .

love***
цитирай
2. nadagr - великолепно завръщане, дорийн!
21.11.2013 21:00
целувам твоето " само очите ми страрееха под заспалия дъжд".
цитирай
3. dressy - ти е тази градина, Куин? Имаш си т...
22.11.2013 15:16
elineli написа:
ти е тази градина, Куин? Имаш си такава прекрасна лагуна. Виж - в нея думите се къпят от смисъла си и след това се обличат само в пожеланото...

-------------
Боже ... тая лагуна звучи като тригуна. И мирише като нея! Кажи на Дорийн да не се сърди, плс .

love***


Doreen snae mnogo dobre:))) i ne se surdi,hih
цитирай
4. dressy - целувам твоето " само очите ми ...
22.11.2013 15:17
nadagr написа:
целувам твоето " само очите ми страрееха под заспалия дъжд".

celuvam te,nada:))
цитирай
5. palisandar - Джази, Джази, Д ' Жази ! :)
23.11.2013 16:51
Джази, Джази, Д ' Жази !

:)
цитирай
6. dressy - Джази, Джази, Д ' Жази ! :) ...
24.11.2013 16:54
palisandar написа:
Джази, Джази, Д ' Жази !

:)


Ju:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dressy
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 1779650
Постинги: 845
Коментари: 3587
Гласове: 45953
Архив