Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.04.2014 17:25 - Алиса в петък вечер
Автор: dressy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2708 Коментари: 4 Гласове:
9

Последна промяна: 27.04.2014 17:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
двете стъпки от ада
когато вкусваш капките Алиса
вечер
и следите на всички котараци се губят под шапката
на един стар уморен шивач
изпадащ делириум
/така както ми го каза/
в този сладък сън
се будят душата ти и лилавите и панделки
вързали на възел
едно мълчание
и много празни ръце
две стъпки от ада
вратите отворени
огледалата заключени
картите отдавна раздадени
и всички козове винаги печелят
в една прекъсната носталгия
учиш думите да ходят
по Единствения бряг на който стигаш
- вятър
в петък вечер Алиса
и дъдж
от другата страна на океана


to elpidaa




Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. elpidaa - lily of the valley dans tes yeux
27.04.2014 20:53
"така както ми го каза"

нямаш нужда от думи
за да изпишеш пясък по клепачите
да събудиш сърцето ми
и събереш остатъците
стопявайки разстоянието върху дланта си
сатен ванила и коантро
в мекия ти глас
намирам брега който ми липсва
дишам в такт с капките дъжд
учейки се да говоря отново
/залагам на Дама Купа/
NO лимит
в петък вечер
защото другите нямат значение
- когато имам Теб-
всяка точка в Океана
може да бъде пристанище

---
благодаря ти, Прекрасна Моя! :*
цитирай
2. petra111222 - Прелестни мои, щастлива съм, че ви ...
28.04.2014 09:21
Прелестни мои, щастлива съм, че ви Знам!
цитирай
3. trevistozelena - белият заек и напушената гъсеница
29.04.2014 15:48
белият заек и напушената гъсеница, моля! сигурна съм, че се спотайват и чакат ред :)
цитирай
4. elineli - Тука
01.05.2014 10:21
дует на Любимостите ми съм пропуснала! Здравички и вдъхновени - да сте!

****** - по три на двете
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dressy
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 1770339
Постинги: 844
Коментари: 3587
Гласове: 45952
Архив